A tanítvány gyakorló gyakorlati haszna,

A tevékenység a szerepjáték is figyelembe venni,

Hogy egy adott típusú akadémiai videó játékok gondosan kapcsolódó drámai képzés, valamint inscenačními módszerek. Tevékenység abból ered, hogy a módszerek a kommunikatív egyenes. A beépítése tevékenységek a tanítás a gyakornokok új megértése, valamint az is, hogy ugyanabban az időben minden bizonnyal fontos képességek, mint például a szervezet, valamint a kölcsönhatás, valamint végül is dolgozzon ki egy technikát, véglegesen.

A tevékenység a szerepjáték is figyelembe venni,

Megértés, képességek, valamint attitűdök. Szerepjáték lehetővé teszi, hogy a gyakornokok egy kockázat mentes légkörben az intézmény a tanterv, hogy szimulálja a valódi világ, hogy megoldja a problémákat, valamint, hogy megszerezzék technikák jótékony örökre. A nagy előnye, hogy a diák javít a forgatókönyv egy specifikus vám, nem áll egymástól, akkor magának Ezen tevékenység szerepet játszanak a képzés vezet a tanuló Ÿk fejlesztése, a kommunikáció, valamint a szervezeti képességek a növekedés a képzelet, valamint a kapacitás empátia a másik a rugalmas visszajelzést, hogy a látnivalók, valamint a szakmai gyakorlat mások a vásárlás vadi új szakértelem, elvek, érzések, valamint a partnerségek köztük a megértés, az is megoldás, a problémák hogy felfedezzék a körülmény, különböző szögekből a látvány hasznosítani önuralmam, hogy a keresés, valamint a megfelelő hibák.

Szerepet szórakozás segíti a tanulók együtt érezni a forgatókönyv lehet majd érteni, több értelme van kilátás. Gyakran ez a tevékenység fejlesztésében, társadalmi, tudományos kutatási hozzászólások kiemelkedő a tanítás nemzetközi nyelv. Ennek ellenére vannak továbbá azt jelenti, hogy használja az más téma. A szerkezet a tevékenység a gyakornokok munkáját kisebb vagy nagyobb méretű csoportok készletek, szettek három, esetenként lehet játszani egy egész tanfolyam. A hengerek száma, amelyeket a kiválasztott forgatókönyvek, kisebb csapatok is játszani, mielőtt osztálytársak is lassan, uh, a póttagok között több csapat is a tanulók.

A besorolás a feladat szerepjáték,

A mentor elengedhetetlen, hogy fordítson figyelmet, hogy a következő néhány alapvető feltételek A diákok meg kell beszélni, cselekedni az ábra meghatározott szerepek, kivéve önmagukat Az oktató, hogy a támogatás a tanulók, hogy ösztönözze az érzés megmaradt az eredeti hangulatot.

A besorolás a feladat szerepjáték,

A gyakornokok kell szerezni egyértelmű, a feladat pedig részleteit a szerepet, valamint az a beállítás, amely a feladat fordul elő kik ők, mit hisznek, hogy ők valóban úgy érzi, stb. A diákok kellene, hogy megfelelő idő arra, hogy megismerkedjen a kötelesség, hogy gondolkodjanak el a körülmény. Az oktató, illetve a diákok, hogy nézze meg a videót a játék során a megjegyzések az utolsó beszélgetés. A gyakorlatban ez azt mutatja, amikor a tanár ösztönzi a diákok adatait érinti, hogy megpróbálják megtalálni az egész tevékenység válasz. A hatékony figyelembe venni, hogy a nyitott végét vezetői feladatok különböző nézetek a torkolat lehet, hogy ez része a következő beszélgetés, tevékenység. Az előnyök a diákok is marad a csere a szerepek, a felbontás a forgatókönyv, a másik oldalon.

Ötletek felhasználásáról szóló szerepjáték, az egyes témakörök Idegen nyelvek Feladat lehet a mentora a külföldi nyelvek közé tartozik, jelenleg az első osztályban, valamint a start nyelv vásárlás, azaz a szint A1 szerint Tipikus európai keretrendszer az előterjesztés a nyelven. A tanár, amikor jött az ötlet, hogy a szintje, valamint az oktatási szint minden bizonnyal készítse elő a feltételeit a tevékenység. Nagyon fontos, hogy mutasd meg a tanulóknak, hogy rugalmasan befolyásolja egy felkínált téma. Eredetileg, ezért előfordulhat, hogy játszani a vám a típusú rövid megbeszélések köszönés, érdeklődés, búcsú, valamint a lassan együtt átállt a tematikus fejezetek, hogy hozzon létre egy olyan környezetben, ahol a szerepjáték fordul elő.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *